Blue Roses
Welcome to Blue Roses. | Follow or Dashboard

♛ Haha ♛
Monday, 2 January 2012 | 7:17 pm | 0 comments


hahaha,kelakar betul rasa nak cerita nie..
peristiwa nie berlaku masa semalam kat cameron highland
kita orang pergi kebun teh kan,le pastu aku nak pakai kasut tinggi adik aku eyka po nak pakai jugak kasut dye yang tinggi lagi daripada aku,then kita nak nak naik bukit kan,so terpaksa lah pakai kasut tinggi --' tu lah disebabkan aku ngan adik aku degil tiba2 adik aku tergolek kat bukit tu,hahaha kesian jugak kat die..! :') masa tu aku tengah syok2 amik gambar,tengok2 die da nangis, sampai hari ni kaaki die luka tapi da kering da..aku pon nasib baik tak jatuh jugak
pengajaran untuk aku ialah JANGAN IKUT KATA HATI SENDIRI..hihi kenangan ni aku takkan lupe sampai bila-bila :'>

Past Roses | New Roses
Welcome here.


Hello people! Welcome to Blue Roses. Do follow if you don't mind. BUT don't use harsh words :)

Owner Affies and Links Diary


Leave a Tag and I'll Visit Back Soon!



Big Clap.


Template by : Jihah
Base code by : Jaja
Background by : CherryBam
Image by : WeHeartIt
Material by : Amelia and Applepine
Re-edited by : RaihanaNadia